Wie is Robin Dielemans

Pagina wordt nog bijgewerkt.

Wil je direct mijn CV bekijken of downloaden? Klik hier

Wie ben ik

Ik ben vader van 2 kinderen (een jongen en een meisje) en in 2015 heb ik mijn 15 jarig samen zijn gevierd met mijn vriendin en woon mijn hele leven al in Haarlem.

Mijn hobby’s zijn muziek maken, ik speel af en toe in een band. Instrumenten die ik kan spelen zijn keyboard, drums en basgitaar.
Ik doe licht en geluid bij het optreden van een band van een vriend.
Leuk om af en toe gamen (niet te veel). Ik kan schaken

 

Competenties

Anderen begeleiden

Nieuwkomers kan ik wegwijs maken met de software en procedures en stagiaires binnen het eigen team te begeleiden.

Klantgericht werken

Mijn tweede natuur. Common sense. Klant staat altijd centraal. Service verlenen is echt een vak.  Klik hier voor deze publicatie.

Anderen aansturen

Ik ben in staat anderen te motiveren om taken uit te voeren.

Ontdekken en verkennen

Dit hoort bij het werk wat ik gedaan heb. 2e lijns ondersteuning hield o.a. ook in nieuwe manieren verzinnen om een foutsituatie na te bootsen. Hierdoor ontdek je zaken die weer gedeeld kan worden met ontwikkeling.

Samenwerken en overleggen

Samenwerking binnen het team is een must. Soms moeten er verschillende competentie bij elkaar gebracht worden om een probleem op te lossen. Dus ook overleg nodig tussen ontwikkeling en consultants

Materialen en middelen inzetten

vaak gebruik gemaakt van virtuele omgevingen om klantsituaties na te bootsen.

Presenteren

Presentaties gegeven over de software en over eigen persoon. meegewerkt aan webinar en plannen voor trainingen geven.

Contact maken en netwerken

Elke dag klantcontact gehad dus ik weet wel wat contact maken is. Ik beschik over een linkedin netwerk.

Vernieuwen en vooruit denken

een in de maand deelgenomen aan Business Development sessies. Waarbij nieuwe ideeën voor wijzigingen en ontwikkelingen in de software worden getoetst op haalbaarheid.

Plannen en organiseren

In een klein team niet meer dan gebruikelijk. Wie doet welke taak en wanneer. Afspraken met klanten vastgelegd in agenda. Organiseren van een consultancy afspraak.

Leren

Door mijn leergierigheid ben ik staat om in korte tijd de software eigen te maken en deze kennis ook weer over te dragen aan de klant of medewerker.

Anderen overtuigen en beïnvloeden

Soms is het nodig een meerdere of ontwikkelaar er van te overtuigen dat het nodig is (uit klantoogpunt) iets in de software te wijzigen.

Betrouwbaar en eerlijk zijn

Zeg wat je doet en doe wat je zegt is mijn motto. Ben altijd duidelijk naar klanten ook al het soms niet is wat ze willen horen. dit schept wel een band en mijn ervaring is dat zij juist dan graag met je willen praten.

Omgaan met spanning en tegenslag

soms komt het voor dat door een fout in de programmatuur dit een hoop werk geeft. klanten inlichten, updates terugdraaien e.d.

Aandacht voor anderen

Luisteren is ook een vak. Vooral naar de klant moet goed geluisterd worden om zijn vraag te begrijpen. Soms schuilt er een vraag achter de vraag.

Logisch nadenken

Veel voorkomende klachten kunnen logischerwijs kunnen worden herleid naar één oorzaak. en één oplossing. Logisch denken is voor mij normaal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *